1. Grupa docelowa
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, nierzadko podświetlane bilbordy lub znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy oraz znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które przeważnie reklamują towar czy usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Rozsądnie wybierz lokalizację
Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest znacznie ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu winien składać się na typu reklamowanego artykułu czy usługi, grupie docelowej i budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę dużo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz też dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się świeżymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Niekonwencjonalne wpływy na reklamy zewnętrzne są znaczące, by dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdował się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak odmienna z tego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie oraz jakże zapewnić im wartość, której dotychczas nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w niekonwencjonalny sposób, ażeby ludzie zauważyli to, kiedy idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.